/
Kunstsmullen zoekt Coördinator facilitaire zaken en penningsmeester
/

Kunstsmullen zoekt Coördinator facilitaire zaken en penningsmeester

Beeld van kunstsmullen 2022

In oktober vindt voor de tiende keer het kunst- en cultuurevenement Kunstsmullen plaats in onze gemeente. Iedereen kan dan vier weken lang genieten van beeldende kunst, podiumkunst, taalkunst, muziek en meer.

Een groep van meer dan 40 enthousiaste vrijwilligers zorgt er met elkaar voor dat het evenement vlekkeloos verloopt. Op dit moment is Kunstsmullen op zoek naar een Coördinator facilitaire zaken en een penningmeester.

Facilitaire zaken

Als Coördinator facilitaire zaken regel je verschillenden logistieke zaken, zoals het ophangen van lantaarnbanieren en het plaatsen van programmaborden, het verzorgen van de benodigde vergunningen, het plaatsen van kunstobjecten, het voorzien in podia en geluidsinstallaties, het gereedmaken van terrein en ruimtes maken voor exposities en het beheer van de materialen in de opslag.

Wie zoeken wij? We zoeken een gemotiveerd iemand die met plezier met vrijwilligers aan de slag wil, bereid is om zelf mee te werken en die beschikbaar is van 15 september tot 15 november, soms ook overdag op werkdagen. Het is een pré als je ervaring hebt met het maken van een draaiboek, beschikt over enig technisch en organisatorisch inzicht en in het bezit bent van een aanhanger. Deze functie is in overleg eventueel ook te delen met een collega-coördinator.

Penningmeester

Als penningmeester stel je de begroting op en bewaak deze; je doet de boekhouding en je stelt het financieel jaarverslag op.

Wie zoeken wij? We zoeken een gemotiveerd iemand die graag samen met de andere bestuursleden invulling wil geven aan het beleidsplan Kunstsmullen 2024 – 2028. Het is een pré als je ervaring hebt met financiële administraties.

Meer weten over deze functies? Bel of mail dan met Paul Thijssen, zakelijk leider a.i. van Kunstsmullen, op 0624565306 of info@kunstsmullen.nl